Muito lindo!Adorei! beijos,chica
Deliciosa composiciónes, la luz, el color, el enfoque el encuadre, ... Un buen conjunto muy equilibrado.
Gosto muito de sinos, esse com a rede por causa dos pombos é interessante, nunca tinha visto.Bjo
Preciosa foto! feliz fin de semanabells ~ trees
It's beautiful!!!! Great interpretation of 'bells'
I would love to be there to hear the bells ring!Happy Hunting y'all~Sandi
Magnifiecent bell and must ve wonderful to hearMy bells are at http://hindmarsh-island.com/?p=1000
Interesting comments (yes, I used Google translate!) as well as photo. :)
Beautiful bell! Thanks for stopping by our blog!
What a lovely and quaint church! I love it.
Gosto de conhecer pontos de vista. Não deixe de expressar o seu! Farei o possível para responder.Obs: a moderação está ativada.
Muito lindo!Adorei! beijos,chica
ResponderExcluirDeliciosa composiciónes, la luz, el color, el enfoque el encuadre, ... Un buen conjunto muy equilibrado.
ResponderExcluirGosto muito de sinos, esse com a rede por causa dos pombos é interessante, nunca tinha visto.
ResponderExcluirBjo
Preciosa foto! feliz fin de semana
ResponderExcluirbells ~ trees
It's beautiful!!!! Great interpretation of 'bells'
ResponderExcluirI would love to be there to hear the bells ring!
ResponderExcluirHappy Hunting y'all~
Sandi
Magnifiecent bell and must ve wonderful to hear
ResponderExcluirMy bells are at http://hindmarsh-island.com/?p=1000
Interesting comments (yes, I used Google translate!) as well as photo. :)
ResponderExcluirBeautiful bell! Thanks for stopping by our blog!
ResponderExcluirWhat a lovely and quaint church! I love it.
ResponderExcluir